Cara pecah dara malam pertama ada banyak caranya.

.

Apapun, pesan pada suami dan cuba untuk kawal kegelojohan dirinya.

.

Jika tidak, andalah yang akan sakit wahai isteri!

.

Cara Pecah Darah Malam Pertama

.

Seks malam pertama seharusnya menjadi sesuatu yang dinikmati bersama bukannya sesuatu yang akan menjadi mimpi ngeri.

.

Jangan pelik kerana ada kesilapan si suami pada malam pertama ini menyebabkan si isteri menjadi fobia untuk melakukannya lagi.

.

Sekalipun anda berasa malu dan berasa berdebar untuk melakukannya, ia tidak bermaksud anda tidak boleh belajar dan bersedia untuknya.

.

Jom baca perkongsian kami mengenai cara pecah dara malam pertama yang pastinya akan berikan anda dan si dia kepuasan tanpa rasa sakit dan tanda-tanda pecah dara.

.

.

Cara Pecah Dara Malam Pertama

.

.

.

Untuk pengetahuan anda, malam pertama bukanlah malam yang harus anda biarkan anda ‘dijolok’ sepenuhnya.

.

Bukan juga malam untuk suami anda terus melampiaskan segala nafsu yang ditahan bertahun lamanya.

.

Ia juga bukanlah malam pertama pecah dara.

.

Ia akan menjadi sangat menyakitkan jika suami anda tidak dapat bersabar dan mengawal kegelojohannya.

.

Tidak salah untuk anda beritahu suami anda jika anda berasa sakit dan mintalah dia untuk mengawal dirinya sedikit.

.

Beritahunya jika terlalu sakit, ia akan meninggalkan kesan dari segi mental dan fizikal untuk anda kerana sakit pecah dara bukanlah perkara main-main.

.

.

Malam Pertama Adalah Malam Belaian

.

.

Cara Pecah Darah Malam Pertama

.

Haaa.. Itulah yang sepatutnya dilakukan pada malam pertama dimana anda suami isteri saling membelai satu sama lain terlebih dahulu.

.

Cuba untuk hilangkan sedikit rasa gugup, malu dan kekok antara anda berdua sebelum anda melakukan aksi yang lebih intim lagi.

.

Pada malam ini, lebihkan pada fasa untuk anda berdua saling mengenali tubuh badan masing-masing terlebih dahulu.

.

Mulakan dengan pelukan, menyentuh seluruh anggota badan pasangan anda dan foreplay dahulu.

.

Ia juga penting untuk anda kerana jika anda terlalu malu atau kekok, ia akan memberikan kesan terhadap tahap keghairahan anda.

.

Badan anda sebagai wanita tidak akan menipu anda kerana jika anda tidak berada dalam keadaan yang terbaik, faraj anda juga susah untuk basah.

.

.

Faraj yang tidak cukup basah akan menyebabkan sukar untuk suami anda menjoloknya.

.

Disini juga boleh menjadi punca kesakitan buat anda.

.

Jangan buat main kalau sampai melecet memang makan masa berhari jugalah baru ia akan sembuh.

.

Sayang la kan kalau beberapa hari pertama anda bergelar suami isteri anda terpaksa menahan diri daripada melakukan hubungan seksual disebabkan oleh kesakitan.

.

Biasakan juga untuk biarkan diri anda dibelai manja seperti biarkan suami anda membelai payudara anda dan bermain-main di kawasan paha anda.

.

Tetapkan dalam fikiran suami bahawa malam pertama bukan semata-mata pecah dara isteri.

.

Baca Juga : Kentut Faraj – Bahaya Atau Tidak? Ini Cara Atasinya, Lagi-lagi Ketika Bersetubuh

.

.

Jangan Fikir Untuk Terus Jolok

.

.

Cara Pecah Darah Malam Pertama

.

Pesan pada suami anda atau kawal dirinya supaya dia tidak hanya memikirkan untuk menjolok faraj anda semata-mata pada malam pertama.

.

Bagi peluang untuk diri anda berasa berahi atau ghairah dahulu sebelum ke langkah yang seterusnya.

.

Tambah pula kalau anda berdua langsung tidak mengenali satu sama lain sebelum berkahwin atau tidak pernah bercinta, bermanja dan bermesra sebelum berkahwin.

.

Mesti akan ada perasaan kekok tu kan?

.

Sebab itulah anda perlu selesakan diri anda dulu dengan suami anda.

.

Anda juga boleh fokus pada bercium terlebih dahulu untuk menaikkan suasana.

.

Baca Juga : Mengandung Kali Pertama? Jom Baca Apa Yang Anda Perlu Buat dan Elak!

.

.

Malam Pertama Adalah Untuk Kenali Organ Seks

.

.

.

Itu juga adalah kepentingan malam pertama sebenarnya.

.

Anda dan suami perlu saling mengenali organ seks satu sama lain terlebih dahulu.

.

Kenali juga bahagian mana yang akan membuatkan anda dan suami lebih berahi daripada kebiasaan.

.

Nak lagi best, sebelum anda mulakan malam pertama anda, hantar je link perkongsian kami ini kepadanya.

.

Biar dia faham apa yang harus dilakukannya, apa yang perlu ada dalam fikirannya dan apa yang dia boleh harapkan.

.

.

Biarkan dia belajar cara untuk fingering anda dahulu. Biar dia kenal faraj anda, tahu menggentel kelentit anda dan biasa dengan air anda dahulu.

.

Barulah dia lulus untuk menjolok anda.

.

Biar juga dia belajar untuk mengghairahkan anda dengan menjilat biji kelentit anda.

.

Dengan cara ini, dia akan lebih faham akan organ seks anda dan apa yang sebenarnya harus dia lakukan.

.

Baca Juga : Tanda Hamil – Ketahuinya Untuk Elakkan Risiko Keguguran!

.

.

Malam Kedua Sambungan Malam Pertama

.

.

Cara Pecah Darah Malam Pertama

.

Malam pertama tu bukan semestinya habis pada malam hari pernikahan semata-mata.

.

Kalau anda dan pasangan hebat, setiap malam pun akan jadi macam malam pertama.

.

Untuk pengetahuan anda, malam kedua adalah ulangan malam pertama tapi dengan lebih lagi aksi intim yang mengghairahkan.

.

Pada malam ini, suami anda dah boleh mula untuk mengetuk pintu faraj anda dan berikan salam perkenalan.

.

Ia sangat penting untuk anda biasakan diri anda dengan zakar suami selain memberikan juga masa untuk suami belajar mengawal pancutannya.

.

.

Gesel-gesel dahulu untuk malam ini dan anda juga boleh membelai manja dengan penuh ghairah batang zakar suami anda.

.

Anda juga boleh cuba untuk menggesel batang zakar pada biji kelentit anda.

.

Bila anda sudah basah, anda boleh mula kangkang untuk berikan ruang suami anda meletakkan kepala zakar pada pintu faraj anda.

.

Biarkan dia membasahkan zakarnya dengan air anda dan geselkan lagi zakar tersebut pada kelentit anda.

.

Buat sehingga anda benar-benar berasa puas dan jangan malu untuk menggenggam zakar suami anda pada ketika ini.

.

.

Apapun, elakkan diri anda daripada terlebih puas sehingga berasa geli kerana ia akan menghilangkan nikmat yang ada.

.

Kemudian, minta suami anda untuk meletakkan batang zakarnya pada bibir faraj anda.

.

Tekan zakar suami anda perlahan-lahan dan cukup sekadar sehingga kepala zaka sahaja yang berjaya untuk masuk ke dalam faraj anda.

.

Pesan padanya bahawa ia memang tidak cukup memuaskan bagi dirinya namun ini adalah cara terbaik untuk kemesraan dan hubungan seksual jangka panjang.

.

.

Cara Pecah Dara Malam Pertama Sekadar di Kepala

.

.

Cara Pecah Darah Malam Pertama

.

Maksudnya disini adalah, apabila zakar suami anda sudah berjaya masuk sehingga ke bahagian kepalanya, minta dia untuk menarik keluar kembali.

.

Keluarkan secara perlahan-lahan dan masukkan juga secara perlahan-lahan.

.

Tambahkan lagi kenikmatan dengan melakukan aksi-aksi seperti:

  • Menjilat dan menghisap leher
  • Menjilat dan menghisap dada
  • Berciuman

.

Jika sekalipun suami anda berasa ingin pancut, biarkan sahaja setakat di pintu faraj anda sahaja.

.

Biarlah suami anda terseksa sebentar untuk kepuasan yang lebih luarbiasa keesokan harinya.

.

.

Malam Ketiga Malam Pecah Dara

.

.

.

Cara pecah dara malam pertama akan berlarutan sehingga ke malam yang ketiga.

.

Pada malam inilah segala cara pecah dara malam pertama yang sudah lama disimpan oleh anda dan suami boleh segera lakukan.

.

Malam ini, anda sebagai isteri pastinya sudah lebih dari sedia dan tidak sabar untuk menikmati jolokan penuh batang zakar suami anda.

.

Ulang apa yang anda lakukan sehingga malam kedua tadi, tapi kali ini masukkan pula keseluruhan batang zakar suami anda kedalam faraj anda.

.

Memang nikmat untuk anda dan suami pada waktu ini.

.

.

Tapi, pesan pada suami anda masukkan perlahan-lahan. Mungkin mulakan seperti malam sebelumnya iaitu masukkan kepala dahulu.

.

Kemudian perlahan-lahan masukkan sehingga ke tengah batang dan keluarkan.

.

Ulang beberapa kali sebelum masukkan sehingga ke pangkal batang zakar suami anda.

.

Anda juga perlu sentiasa bersedia dengan tindakan suami dan jika terasa sakit, beritahu sahaja kepadanya.

.

Jangan dipendam kerana sakitnya akan menjadi berkali ganda lebih teruk nanti.

.

Nanti bila dah berjaya masuk sampai ke pintu rahim isteri, biarkanlah suami anda memancut sepuas hatinya dan sama-samalah nikmati klimaks tersebut.

.

.

Jenis-Jenis Dara

.

.

.

Mungkin anda sendiri tertanya-tanya adakah pecah dara berdarah?

.

Ia sebenarnya bergantung kepada jenis dara anda.

.

Menurut Dr. Ismail Tambi, dara terbahagi kepada 2 kategori iaitu:

.

a. Selaput Dara Nipis

.

.

Bagi dara jenis ini, cara pecah dara malam pertamanya mungkin lebih mudah.

.

Ada kemungkinan juga ia telah pecah terlebih dahulu.

.

Jangan salah faham kerana pecah dara bukanlah hanya menerusi tusukan zakar semata-mata.

.

Hal ini kerana ia memang sangat mudah untuk pecah hasil daripada aktiviti ekstrim seperti:

  • Jatuh terkangkang
  • Belajar seni mempertahankan diri
  • Atlet balapan
  • Lain-lain aktiviti yang agak lasak

.

.

Jika anda termasuk dalam kategori yang pernah beronani juga berkemungkinan menjadi punca kepada dara jenis ini mudah koyak.

.

Jenis dara seperti ini juga akan alami pecah dara tapi tak darah. Jadi, pesan kepada suami anda supaya tidak terkejut atau fikir yang bukan-bukan.

.

Keluar darah bukanlah satu-satunya tanda pecah dara.

.

Anda sendiri mungkin tak tahu bila pertama kali pecah dara.

.

.

b. Selaput Dara Tebal

.

.

Dara jenis ini pula agak susah untuk pecah. Jadi, ia memerlukan cara pecah dara malam pertama yang sedikit berbeza.

.

Berbeza daripada segi kekuatan jolokan dan kekerasan zakar suami itu sendiri.

.

Ada kemungkinan untuk ia pecah dan ada kemungkinan juga sukar untuk ia pecah sehingga memerlukan rawatan atau bantuan perubatan.

.

.

Sakit Pecah Dara

.

.

.

Mungkin anda masih lagi merasa risau seandainya kesakitan yang bakal anda alami itu berlebihan.

.

Sukar untuk anda merasa nikmat pecah dara jika terlebih sakit.

.

Ada banyak sebab yang boleh mengakibatkan kesakitan sewaktu pecah dara.

.

Antara perkara yang menjadi sebab punca pecah dara sakit adalah:

  • Rasa malu atau tidak biasa
  • Terlebih fikir
  • Terlebih risau
  • Jangkitan alat kelamin

.

Ada banyak lagi sebenarnya yang menjadi punca namun apa yang dinyatakan diatas adalah perkara biasa yang menjadi puncanya.

.

Cara Pecahkan Dara Malam Pertama

.

Jika anda mengalami kesakitan terlampau, segeralah untuk mendapatkan nasihat dan rawatan daripada doktor.

.

Berkemungkinan besar anda mengalami masalah jangkitan pada alat kelamin anda.

.

Untuk sebab yang selain daripada itu, ia akan menjadi lebih baik secara beransur-ansur.

.

Anda perlukan sokongan dan bantuan daripada pasangan anda untuk mengatasinya.

.

Antara cara hilangkan sakit selepas pecah dara adalah dengan:

  • Membasuh faraj anda setiap kali selesai bersetubuh
  • Menggunakan bahan pelincir kerana mungkin anda kekurangan air
  • Melakukan foreplay
  • Tidak bersetubuh saat rasa ingin terkencing

.

Sekiranya ia masih tetap berasa sakit, segeralah untuk mendapatkan rawatan daripada doktor.

.

Cara pecah dara mengikut Islam lebih kepada apa yang kami kongsikan di atas dimana ia bukanlah semata-mata berkaitan dengan menjolok sahaja.

.

Rasanya itu sahaja perkongsian kali ini berkenaan cara pecah dara malam pertama yang anda perlu tahu.

.

Jangan lupa untuk baca perkongsian yang lain juga. Semoga bermanfaat!